2011/06/13

on
今日が準々決勝vs Newzuだったんですが、オーバータイムまでもつれ込んだ結果、なんとか勝ちました!と言っても僕は出てませんでしたが。


相手にはPSRの人とか居てとりあえずAIMが半端なかったらしいです。


僕は誤って田んぼ横の側溝にダイブしてしまい、全身溝まみれで携帯は壊れて試合にも出れないという散々な目に遭っていましたが、とりあえずチームが勝てて良かった。


まぁそんなこんなで次はしょうしくんのお兄ちゃん擁するThree of Spadeとde_infernoでやります。


お互いに希望順位の高いマップなので、激しい試合になると思いますが、頑張って決勝に残りたいと思います!

1 comments:

  1. I almost never comment, however after reading
    some of the responses on this page "Survival of the Fittest 2".
    I actually do have a couple of questions for you if it's allright. Is it just me or does it look like like some of the comments appear like they are left by brain dead folks? :-P And, if you are writing at additional places, I'd like to follow
    anything fresh you have to post. Would you list of every one of all your shared sites
    like your twitter feed, Facebook page or
    linkedin profile?

    My web page - hip to waist ratio calculator

    返信削除